bir şair vardı, öğretmen

12 Temmuz 2019

Masal dünyasından

Macit CÜNÜNOĞLU











Aylardır süren tartışma sona erdi.
Rusya'dan aldığımız S-400 füzeleri nihayet teşrif etti.
Ülkemize, necip milletimize hayırlı uğurlu olsun.
Artık bizim de hava savunma sistemimiz var.
Ne mutlu, bundan böyle rahat uyku çekeceğiz.
Önderimiz Reis, mutlu olan keyfimiz.
Korksun düşmanlarımız, her kim varsa...
Özellikle komşularımız.
Dalga mı geçiyorsunuz, burası Türkiye.
Dört nala geldik uzak Asya'dan...
Kısrak başı gibi uzandık...
Bu memleket bizimdir dostlar bizim...
Var mı yan bakan?

Hey İsrail, hey Beşir Esad...
Bu hazırlığım size.
Sıkıysa çıkın karşıma.
Rampada füzelerim, arkamda Rusya.
Otur oturduğun yerde Yunanistan, önce kıçını topla.
Kafamı bozma İran, zaten Amerika'yla papazsın...
Ensene yersen Osmanlı tokatını...
Feleğini şaşarsın!

Şahlandık bir kez...
İktidar sahibiyiz, adımız Recep ile Devlet...
İhtişama bakın, ayaklandı Yenikapı ruhu...
Destekçisi de pek çok.
Bekle bizi, geliyoruz Orta Doğu.
Tarih yeniden tekerrür ediyor...
Çalsın mehteran...
Canlansın Teslim baba...
Açıl Mescid-i Aksa...
Sultanımız geliyor.

Fakat madalyonun tersi de var.
Biraz önce Face sayfamda konuyla ilgili
"barış" falan dedim.
Anında tepeme çöktüler.
"Mesele vatansa gerisi teferruattır" demeye getirdiler.
Kimler olduğunu tahmin edersiniz.
Hâlbuki derdim insan sevgisi, kardeşlikti...
Saygılı komşuluk ilişkileriydi...
Ancak kime ne anlatacaksın?
Kendim söyledim kendim dinledim.
Bir kez daha emin oldum ki bizim Reis'in sırtı kolay kolay
yere gelmez...
Böylesi çakma sosyal demokratlar olduğu sürece!

Hiç yorum yok: