bir şair vardı, öğretmen

14 Haziran 2019

Umut dünyasından

Macit CÜNÜNOĞLU







Bu sefer olacak.
Hanımdan anladım.
Kendisi apolitiktir.
Ne olduysa sabah akşam Ekrem İmamoğlu ile yatıp kalkıyor.
Ve çevresi de öyle.
Her gün kırk kez telefonla görüşüyor.
Konuşmalarının içeriği Ekrem başkan.
O kadar inanmışlar ki...
Hoşuma gitmiyor dersem yalan olur.
Gençliğim aklıma geliyor.
Ne çok seçim gördüm.
En heyecanlısı da Ecevit'in 73'teki başarısıydı.
Kısa süreli de olsa iktidarı görmüştü.

Siyaset güzeldir, alışkanlık yapar.
Diğer bir adı da toplumları yönetme sanatı.
Bizim ülkemizde sağlıklı olduğu söylenemez ama...
Yine de kör topal bugünlere geldi.
Samuel Backett'ın ünlü bir eseri vardır...
"Godot'yu beklerken."

Biz de bekliyoruz, yaş yetmiş.
Karanlık gölgelerden bıktık.
On yedi yıl oldu.
Artık güneş doğsun istiyoruz.
Tamam; ısıtmasın, yüreğimizi yakmasın...
Aydınlık olsun yeter.

O nedenledir ki İmamoğlu'nu can-ı gönülden destekliyorum.
Arada sırada Kur'an okusa da, Topal Osman'ın kuyruğuna girse de...
Ne yapalım?
Eldeki malzeme bu.
Ayrıca ben atamadım ki.
CHP kurmaylarının garip seçimleri her daim olmuştur.
Resmi geçit törenlerinden kimler geçmedi ki...
Nice dindar, nice milliyetçi!
Özel yaşamına bakınca İmamoğlu'na kurban olayım.
En azından M. Kemal'i tanıyor, seviyor...
Bu özellik bile bana yeter de artar.
Devam et usta...
Eminim ki her şey güzel olacak.

Hiç yorum yok: