bir şair vardı, öğretmen

10 Temmuz 2023

YOLCULUKLAR

 Bu akşamda böyle olsun…

Şarkıların içine gömülmüşüm.
Nihavent hüzzam derken
gönül yolculuğuna çıkmışım.
Her zamanki gibi yüreğim dalgalı...
Notalarla dost olmuşum.
Elbette yolculuk hâlindeyim…
Menzilim bulutlar ve ay…
Aydınlık peşindeyim…
Ama güneşin dünyasındayım.
Hayâllerim sonsuz, düşlerim hülyalı…
Aşk var sevda var…
Ve de hakikat peşinde koşmak var.
Dünden geliyorum…
Yarınlara koşuyorum.
Arkamda onca mutluluk ve acı…
Anılarımda heyecan kavga ve de korkunç yenilgi.
Kahrolası işkenceler, mahpus damları.
Derken torun torba…
Şimdi gül bahçelerinde koşuyorum.
Fakat ne geçmişi unuttum…
Ne de geleceğimden vazgeçtim.
İnat bu ya…
İster iyimserlik deyin, ister hüsnükuruntu…
Çocuklar babalarına çeker…
Ben de yetmişinden sonra kızıma çektim.
Hayata ışıldayan gözlerle bakan…
Pire için yorgan yakan…
Ama dostluğun kardeşliğin kıymetli olduğu
dünyalar kuran…
Ve geldik gidiyoruz bu gezegenden diyen.
Kalp kırmadan, sadakatin vefanın anlamını bilerek…
Mangal gibi yüreğimizle yarınlara selâm çakarak…
Engin denizlere açılıyorum.
Macit CÜNÜNOĞLU

Hiç yorum yok: