bir şair vardı, öğretmen

16 Haziran 2014

Macit CÜNÜNOĞLU
16/06/2014 08:22

12 çeyrek Vapuru!

A+
A-
Gün gelir;

Irak IŞİD’den…
Mısır İHVAN’dan…
Lübnan HİZBULLAH’tan…
Afganistan TALİBAN’dan…
Gazze HAMAS’tan kurtulur…

Kurtulur kurtulmasına da…
Ya ülkemiz, ya Türkiye…
AKP’den kurtulur mu?
İşte bütün mesele!

Yıllardır yazılıp çiziliyor, RTE önderliğindeki AKP’den hayır gelmez.
Bu işin millî iradeyle, sandıkla, oyla moyla ilgisi yok…
İstediği kadar yüzde elli alsın, hatta yüzde doksan…
Mühim olan netice; ülkenin güvenirliliği, itibarı…
Biz gerçeklere bakarız!

Öyleyse baştaki örgütlere göz atalım…
Birleşmiş Milletler’in şeref listesinde(!) yer alan…
Kim bunlar?
Hemen cevaplayayım: AKP dostu,  demokrasi düşmanı!
Daha?
Bence yeter, arzu edenler söz konusu örgütlerin faaliyet alanına baksın!
Yine de tatmin olmayıp şüpheye düşen varsa, Beşiktaş’taki
Barbaros Hayrettin Paşa iskelesine gelsin…
Gelsin de birlikte saray ve çevresindeki dayanılmaz manzarayı seyredelim…
Naklen, spontane, suflörsüz, mikrofonsuz, tekmili birden!

Kadıköy vapurunu bekliyorum, yanımda torunum…
Yüksek duvarlar arkasındaki Sultanımızın çalışma azmini, insanlığa katkılarını
ve haklı olarak döt korkularını aktarıyorum…
İşte, tam da o esnada bir bağrış çağrış, düdük sesleri, acayip klaksonlar…
Üç dört polis Dolmabahçe’ye yaslanmış bir araca saldırıyor...
TCK’nın yolu… Kod adı: E-3666
İçinde hanımefendi, genç ve hoş…
Dörtlüleri çakıyor, her şey nizami, yaşasın Kanun-i Esasî
Stop hâlinde telefonla konuşuyor!

Vay sen misin kutsal hava sahasına giren…
Üç beş dakka da olsa ikâmet eden?
Marmara çırası halt etmiş, yandın hanımefendi yandın!
Lâkin fevkalâde yanıldım, çünkü cici kızımız başaklı çıkmaz mı?
Ehliyet, ruhsat, havagazı, egzoz, motor, kaporta, diş, tırnak muayeneleri fayda etmiyor…
Arabasından inip çatır çatır lâf yetiştiriyor…
Bırakınız savunmayı, Sultan’ın askerleri duvar dibine sıkıştı...
Afiyetle yiyorlar kalayı, fırçayı…
İnanmayacaksınız ama üzerlerine bir işemediği kaldı!

Necip halkımızla beraber olan biteni seyrettik uzaktan…
Bu arada arkamı dönüp sıvışmadığım için ne yalan söyleyeyim torunumun
yanında hassaten gururlandım…
Onun gözünde artık tescilli kahramandım, olay mahalline bir kilometre
olsa da aslanlar gibi direnen evlâdımızın arkasında kalben durmuştuk!
Aferin bana, şanlı mücadeleme…
Yaşasın sosyalizm…
Yaşasın devrim…

Hayrola, başıma cop mu ne yedim…
Bu ne saçmalık?
12 çeyrek vapuru da geldi…
Bana müsaade…
Devamı saray kayıtlarında, yalnız telefonla konuşan katli vacip teröristi
en son akrep destekli Toma’ya bindirilirken gördüm…
Tanrı taksiratını affetsin!

Hiç yorum yok: