16 Ekim 2011

Bloğumuzu "Su" bastı... Özür dileriz!..


                                                                        
                                                          Su on buçuk aylık...

Hiç yorum yok:

ELEM DOLU HATIRALAR

ELEM DOLU HATIRALAR Bugün pazar…  Elimde kadehim, meyhane şarkıları dinliyorum.  Akşamın içindeyim; gönlüm ise çoktan Amasya...