bir şair vardı, öğretmen

26 Kasım 2014

İdolünü sevsinler...

Macit CÜNÜNOĞLU
26/11/2014 08:57

 

A+
A-
Müthiştir Doğu Perinçek...
Başta siyasete, iş dünyasına onlarca değer(!) kazandırmıştır.
Örneğin Şahin Alpay, Oral Çalışlar, Soner Yalçın, Celal Kazdağlı...
Daha kimler kimler...
Bir de iş adamı var ki...
O’na koskocaman bir parantez açmak lâzım...
Adı Ethem Sancak...
Taşıdığı unvanlara gelin birlikte göz atalım:

- 1976-1978 yılları arası Türkiye İşçi Köylü Partisi (TİKP) Güneydoğu ve
Doğu bölgeleri sorumlusu ve Diyarbakır İl Başkanı.
- Hedef Alliance Holding Yönetim Kurulu Başkanı, yıl: 2001.
- 2006-2010 yılları arası Brezilya İstanbul Fahri Konsolosu (ne alâka?)...
- Rio Branco Liyakat Nişanı sahibi (Brezilya’nın en büyük ödülü)...
- 2001 yılında “Yılın İşletmecisi”...
- 2005 yılında “Yılın Girişimcisi”...
- 2007 yılında ise TBMM’nin “Millî Egemenlik Üstün Hizmet ve Onur Ödülü”ne
layık görülmüştür...
Durun, daha bitmedi...
- 2010 yılında kurduğu “İslâm ve Bilim Tarihi Araştırmaları Vakfı”nın Yönetim
Kurulu Başkanı...
- 2004-2010 yılları arasında “Türkiye Ecza Depocuları Yönetim Kurulu Başkanı”...
- 2007-2008 yılları arasında TÜSİD Yönetim Kurulu Üyesi ve Sosyal İşler Komisyon
başkanı...
- İstanbul Modern’in Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı (nasıl olmuşsa?)
- İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi...
- TEGV Yönetim Kurulu Üyesi...
- ERG Yürütme Kurulu Üyesi...
- Tüm Süt ve Damızlık Sığır Yetiştiricileri Derneği (TUSEDAD) Kurucu Üyesi...
- TESEV Mütevelliler Kurulu Üyesi (Sevgili Kılıçdaroğlu’da orda)...
- Darüşşafaka Cemiyeti Yüksek Danışma Kurulu Üyesi (bağışçılara duyurulur)...
- Okan Üniversitesi Danışma Kurulu Üyesi...

Veee...
Büyük FİNAL...

AK PARTİ GENEL MERKEZ PARTİ İÇİ DEMOKRASİ HAKEM KURULU (DHK)
üyesi olarak görev yapmaktadır.

İşte Doğu Perinçek, işte öğrencisi Ethem SANCAK...
Canım ülkem; her ikisiyle de gurur duyuyor.
Ah!..
Yazmayı unuttum...
Beyefendi STAR Gazetesi’nin de sahibi...
Evvelsi gün gazeteden bir iki kadrolu yalakayı kovalamış...
Kim karışır, kime ne?
Emir büyük yerden...
Peki, bunları niçin yazdım...
Veya bu tabloyu Viki’den niye arakladım?
Neden olacak canım...
Memleketin hâlini görelim, arif kişiler anlasın diye...
Bir de Sultanımız idolüymüş hazretin...
Eğer küfür etme ihtiyacı hissederseniz...
Adres karışmasın diye!

Hiç yorum yok: