bir şair vardı, öğretmen

11 Kasım 2014

Macit CÜNÜNOĞLU
11/11/2014 05:50

    Konjonktürel yalanlar!

A+
A-
Asker üzerine yazı yazmak zor iş...
Başta netameli, sonra sıkıntılı...
Neme lâzım, milyonların izlediği sitemiz birinin gözüne çarpar da...
Alırsınız başınıza belâyı!

Gene de denemekte fayda var...
Vatan millet aşkına!
Bu nedenledir ki sözüm direkt Özkök’e...
Eski Genelkurmay Başkanı’na...
Yahu sen ne biçim adamsın?
Biliyorum ki kasaptaki ete soğan doğramazsın!
Lâkin dün diyordun ki, “Darbeyi ben önledim!”...
Eyvallah, Allah razı olsun!
Bugün diyorsun “Darbeden haberim yok, görmedim duymadım!”
Açık ol, doğru konuş...
Çünkü sen bir paşasın, yani general...
Ordular yönetirsin, işin harp sanatı...
Vatanımız, evlatlarımız sana emanet...
Sen ki kutsalsın, Muhammed ocağının liderisin...
Yakışır mı sana yalan söylemek?

Neyse, madem söz yalandan açıldı...
Kıvırtmaktan, konjonktürden...
Bu ülkeden kimler gelip geçti...
Daha dün: “Yetmez ama EVET” diyenler bir bir döküldü...
Örnek mi: Hasan Cemal, Aydın Engin ile refikası Oya Baydar ve daha niceleri...
Hele bir Baskın Oran abimiz var ki...
Akiller ordusundan ilk firar edenlerden...
Daha kimler kimler...
Çandarlar, Altanlar, Macit Cününoğlular...
Dur dur!
Bir dakika!
Vallahi billahi de ben yoktum!

Ayrıca nasıl olurum ki...
Dinim cinsim uludur...
Genel Kurmayım doğruluğun kılavuzudur...
Hele bir öz köküm var ki...
Pinokyo’nun torunudur!

Evet, yalan kıvırtmak dansözlük kurnazlık bu toplumun ruhuna işlemiş...
Bilhassa siyasilerin, askerlerin...
Derhal “Dün dündür” şiarı çerçevelenip asılmalı her mekâna...
Kapak olması lâzım mahkemelere, zindanlara...
Bundan böyle hapis yatarsam alın teri uğruna...
Tanrı döndürsün beni medya maymununa!
Bir kez daha NOKTA!

Not: İş bu yazı darbe heveslilerini savunmak için kaleme alınmamıştır...
Lütfen böyle biline, akıllarda böyle kala!

Hiç yorum yok: