bir şair vardı, öğretmen

08 Kasım 2014

Merhaba

 

Merhaba
Macit CÜNÜNOĞLU
macitcununoglu@gmail.com
08 Kasım 2014, 06:35
                           
 
“Bigazete” okurlarını dostça selâmlarım.
Önce Adana, şimdi Çanakkale-Biga’dayım.
Her şey yazıyla başladı, benim de kişisel maceramın özünde yazıyla dostluk var.
Yazar mıyım?
Kesinlikle hayır, yalnız ve yalnızca popüler siyaseti yorumlamaya çalışıyorum...
Anlayacağınız sıradan bir yorumcuyum.
Hani anlı şanlı yazarların altına yorum döşeyenlerden!




Bilâhare İstanbul orijinli “Gazetemen”le tanıştım...
Artık benim de bir köşem vardı, üstelik fotoğraflı...
Gelsin alametifarika fikirler, düşünceler...
Uzunca bir süredir yazıyorum, daha doğrusu yazıyla kendimi ifade ediyorum...
Ve öylesine mutluyum ki...
En azından hayata dair söylenecek bir iki lâfı yan yana getirmeyi becerebiliyorum...
Yeter, hele de benim gibi kalem erbabı olmayan kişilere...
Kısaca iç güveyiden hallice geçinip gidiyoruz işte!

Daha sonra Adanalı “Gazete Marjinal” devreye girdi...
Peşinden arada sırada olmakla birlikte İsrailli “HasTürk”...
Velhasılıkelam ciddi ciddi yazar muamelesi görmeye başladım.
En son “Bigazete”...
Öneri değerli Adil Korkut’tan geldi...
Sağolsun ilgi gösterip takip etmiş...
Ayrıca böylesi anlamlı davet geri çevrilir mi?
Anında balıklama atladım ve sayfada görüldüğü gibi bundan böyle
“Bigazete”de, Biga’dayım...
Çanakkale’nin eski adını taşıyan tarihsel memlekette...
Haftada kaç gün olur bilmem...
Bunayıp kocamadığım sürece sık sık yazacağım.
Zaten ülkede herkese yetecek kadar mevzu var...
Bir de Osmanlılık hortladıysa, padişahlık düzenine geçtiysek...
Oturmak, tepki duymamak olur mu?
Allah ne verdiyse, dayan diren şereflice namusluca...
Dibine kadar giydir yükseklerde oturan alçaklara...
Yeter ki susma, korkma...
Saraylar mı yaptırmışlar, en pahalı uçaklara mı biniyorlarmış...
Varsın olsun, elleşme, yakışır sonradan görme soysuzlara...
Bizim yüreğimiz, vicdanımız emekten yana...
Üretenden, yaratandan...
Tanrıyı karıştırmayız işimize...
Aklımız insanlık onurunun korunmasına, yükselmesine çalışır...
Bir de M. Kemal’in ülküsüne...
Karanlığın boğulmasına, aydınlığa, cumhuriyete, demokrasiye...
Gerisi de hikâye...
Bilmem anlatabildim mi?
İşte bunun için buradayım...
Tekrar merhaba “Bigazete”nin değerli okurları...
Sürç-i lisan edersem şimdiden affola.
Selâm olsun ışıklı yarınlara.

  • TC Annecim Ozturk Biga selam, başarılar diliyorum!!!

  • Günay Diren yüreğinin aklının yolunu sen zaten bulmuşsun arkadaşım onları yazıya dökerken sammiyetin dürüstlüğün rehberin olmuş bizlerle paylaştığın içinde teşekkürler başarılar..
    9 saat · Beğen · 1

  • Hakan Erbaş Kalemine kuvvet Macit Dayı

  • Elif Gün Merhaba Macit Hocam. Kalemiz daim ,yolunuz açık olsun. Ses olun ışık olun .

  • Karalama Defterim Sizin güzel üslubunuz ve nüktedanlı siyaset yazılarınızı büyük bir haz ile okumaktayım...

  • Mahmut Öner Yazılarının devamlı okuyucularındanım,beğenerek okuyorum.Gazete men deki yazılar devammı,tamammı?

  • T.c. Gülcan Eracar Erözden hayırlı olsun arkadaşım

  • Babil CafeBar çok iyi abi şu aralar okuyamasamda takip ediyoruz

  • Salih Öztürk hocam üye olmak istedim ama bir türlü güvenlik kodunu doğrulatamadım başarılı olacağınıza inancım tam

  • Timuçin Alpay-Tsahilti Üstadım "Bigagazete" de iyi yolculuklar...
  •  
     
     

    Hiç yorum yok: