bir şair vardı, öğretmen

28 Ekim 2014

Macit CÜNÜNOĞLU
28/10/2014 21:40

         Umudun peşinden...

A+
A-
Doymadın mı toprak emekçi canı yutmaya..
Dün Soma’da...
Bugün Ermenek’te...
Biliyorum, sen utanmazsın, açgözlüsün ve de duygusuzsun...
Ya sana sahip çıkanlar, seni yönetenler, besleyip cevherine el koyanlar...
Onlarda mı utanmaz, vicdansız...
N’olur yalan söyleme...
Tanrıya, Muhammed’e, fıtrata sığınma...
Sen insanlığın görüp göreceği en büyük vefasızsın!

Ne istedin on sekiz yürekten...
301 kurbanı daha dün yuttun...
Bugün sularında çırpınan yoldaşlarım...
Onlar ağaç mı, çiçek mi...
Üç yüz elli metre derinliğinde...
Zalimce boğmaya çalıştığın!

Dayanamıyorum artık...
Yeraltı, yerüstünde yitirdiklerimize...
Tersanede, asansörde, madende...
Buluştuğumuz tek adres toprak, mezar...
Biliyorum, asıl suçlu ülkeyi yöneten...
Lâfazan, partizan iktidar!

Ancak kime ne anlatacaksınız...
Hancı sarhoş, seçmen kurnaz...
Takılmış yobazın softanın peşine...
Gününü gün etmekte, sefil hayatın içinde sürünmekte...
Ve de cami önlerinde dilenmekte...
Elinde Yeşil Kart...
Sayıları on altı milyon...
Ülkenin makûs talihini belirlemekte!

Yetti artık...
Çık ortaya muhalefet...
Sana seslenmiyorum CHP...
Senden umudu keseli çok oldu...
Halkımıza sesleniyorum, çevik zeki olanına...
Aziz Usta’nın yüzde kırkına...
Yani altmışın dışında kalanına...
Yalvarırım diren...
Sömürüye, haksızlıklara, ölümlere...
Doldur meydanları...
Tekrar uyan, ayağa kalk...
Gezi’de olduğu gibi...
Bas sarayları, parlamentoyu...
Yarın Cumhuriyet Bayramı...
İzin verme canım ülkemizin emekçi kanıyla sulanmasına...
Cumhurun sesi yükselsin insanlık onuruyla...
Ben varım, ya sen...
Canlarım, yoldaşlarım, dostlarım...
Yıkalım karanlığın egemenliğini...
Emin olun, zafer yarından da yakın.

Hiç yorum yok: