bir şair vardı, öğretmen

22 Kasım 2015

Kolbastı günleri!

Macit CÜNÜNOĞLU

 

 
 
Bu pazar siyaseti bırakıp sitemiz "gazetemen"in hâllerine
değinmek istiyorum.
Biliyorsunuz, uzun süredir sistem virüs uyarısı yapıyor.
Belki kırk takla atarak giriliyor ama manzara hoş değil.
Dolayısıyla da okunmuyor.
Bu durumu dostumuz Fatin Dağıstanlı'ya ilettim;
ilgileneceğini söyledi...
Fakat değişen bir şey yok, aynı tehlike devam ediyor.

Hâlbuki değerli kardeşimiz Canan Yılmaz Ekinci iş başına geçmiş,
kusursuz hizmet üretiyordu.
Hoş, hâlâ da öyle.
Güncellenen bir gazetemen, tıkır tıkır işleyen paylaşımlar...
Tam da arzuladığımız gibi.
Gel gör ki Fatin ustamız ortalıkta yok.
Yapma etme siteyi ıskalama desek de yok!

Elbette kendi tercihleri ama insan yine de güzellikler istiyor.
Baktım "Kılavuz" başlıklı yazısı var...
Fırsat bu fırsat deyip klavyenin başına geçtim.
Kayyumla yönetilen Bugün Gazetesi'nin Ankara temsilcisi olmuş.
Hayırlı uğurlu kıdemli olsun.
Tabii bir de köşesi...
Artık yazılı basının kalemşörlerinden...
Hem de iktidarın en kallavi destekçilerinden!

Aferin Fatin'e, iş bilenin kılıç kuşanın hesabı yanlış ata oynamayacaksın...
İşse iş, geçimse geçim...
İtibara gelince, yemişim itibarı...
Yeter ki cebinde paran arkanda iktidarın olsun...
Ondan sonra kırmızı halılar döşenir...
Son zamanlarda baktım da, gazetesi bakanlar kurulu resmi geçit platformu...
Herkes orda, âdeta sıraya girmişler...
Dertleri Fatin'e demeç vermek...
Valla kıskanmadım dersem yalan olur...
Bir kez daha aferin Fatin'e...
Yiğidim, aslanım benim!

Fakat madolyunun bir de diğer yüzü var...
Sel gider kum kalır.
Bu ülke nice gazeteciler gördü, babalar gibi çarpışan, kalemini satmayan.
Pek çoğu tarih oldu...
Ya da sonsuzluğa göçtü...
Ancak değerdiler...
Çetin Altan'ın dediği gibi, önemli değil yıldızdılar...
Parlayan yıldız, asla sönmeyen.

Gönül isterdi ki Fatin arkadaşımız da muhalif cephede yer alsın...
Hacı hocanın kuyruğuna takılmasın...
Zaten liberal damardan gelmektedir...
Viskinin, şarabın en kralını bilmektedir...
Afiyet olsun, bal şeker olsun...
Binde bir sahibi olduğu siteye uğramaktadır.
Hoşgeldi, sefalar getirdi...
Gördüğümüze ziyadesiyle memnun olduk.
Zaten kaptanımız O, kılavuzumuz O...
Haydi eller havaya; Patron geldi oynamaya...
Koy kızım Ankara'nın bağları'nı...
Kolbastı havası olsun!

Hiç yorum yok: