bir şair vardı, öğretmen

07 Temmuz 2017

Kılıçdaroğlu'na...

Macit CÜNÜNOĞLU





Kılıçdaroğlu İstanbul'a ulaşmış.
Aslanım benim...
Helâl olsun sana.
Dile kolay, 450 km'yi yürümek az iş mi?
Kolay gelsin Usta...
Gandi İngilizleri alt etti...
Darısı senin başına.
Olmaz olmaz deme, bakarsın Sultan'ın başına taş düşüp
nedamet getirir!
Fakat karşılama törenindeki Mehteran bölüğü canımı sıktı.
Yapma etme güzel adam.
Biliyorum teşkilâtın işgüzârlığıdır.
Lâkin şık olmadı.
Teselli niyetine İzmir Marşı da çalmışlar...
Yine de rol çalıp Tayyipleşme!

Pazar günü Maltepe sahilindeyiz...
Yüzbinleriz, milyonlarız.
İnanıyoruz sana, davanı samimi buluyoruz.
Boşver Feyzioğlu'nu, Kocasakal'ı...
Şovmenlerle işimiz yok bizim.
Bu arada Deniz'i yanaştırma.
Fırsatçıdır, Saray'ı sever.

İnanır mısın CHP yeniden doğuyor.
İlk kez "Hayırcılar" aynı safta buluşuyor.
Asla küçümseme.
Önümüzde yerel seçimler var.
Emin ol: iktidarı tokatlarsak İstanbul'da, Ankara'da...
Artık bayrak senindir.
Kıymetini bil, hedefe koy.
Bugünden hazırlığa başla.
Gaza gelme, ayrılık rüzgârları estirme.
Ve küçük parti hesaplarının kurbanı olma.

Bir de Marmara'ya karşı çalarsan My way'i...
Öperim seni.



BENİM YOLUM


Hayatı dolu dolu yaşadım 
Her yolu baştan sona dolaştım 
Ve dahası , çok daha fazlası, 
Hepsini keyfimce yaptım! 
Pişmanlık mı? var elbette biraz 
Ama sözü edilmeyecek kadar az 
Hep yapmam gerekeni yaptım 
ve hepsine istisna olarak baktım 
Evet, oldu bazı zamanlar 
Eminim hatırlayacaksınız 
Çiğneyebileceğimden fazlasını 
Umarsızca ısırmıştım 
Ama bütün bunların yanında 
Bir an bile şüphe duyduğumda 
Hemen yuttum o lokmayı 
Ve tükürüverdim dışarı 
Yüzleştim tümüyle 
Ve hep bastı ayaklarım yere 
Hepsini yaptım keyfimce 
Sevdim, güldüm, ağladım 
Kaybetmekten payımı fazlası ile aldım! 
Ve şimdi… yatışırken göz yaşlarım, 
Hepsini gülümseyerek hatırlarım! 
Düşündüm de bütün bu yaptıklarım… 
Utanç duymadan anlatılır mı? 
Utanç mı? 
Hayır , hayır, bu ben değilim! 
Ben hepsini keyfimce yapanım.

Hiç yorum yok: