bir şair vardı, öğretmen

25 Ekim 2017

Face dünyası!

Macit CÜNÜNOĞLU

Gönül yorgunluğunu bilir misiniz?
Bu işin yaşla falan ilgisi yok.
Ama aile yormuştur, ama hayat...
Dayanılmazı da evlâtlar...
Belki de en keyiflisi torunlar.
Melek kadar güzeller, su gibi durular.
Onlarla vakit geçirmek ömre bedel.

Geldik gidiyoruz işte...
Merak etmeyiniz, bu dünya Tayyip'e de kalmaz.
Devir O'nun devri...
Onca hukuksuzluğa rağmen iktidarı sürecek...
Ancak bir yere kadar.
Elbette duvara toslayacak.
Ben demiyorum, tarih diyor.
İnsanlık nice diktatörler gördü...
Bu şahıs da bize nasip oldu.
Tanrı büyüktür, er geç cezasını verecek!

Sözü uzatmayayım; "nereye mi gelmek istiyorum?"
Mademki gezegendeyiz, mutlu yaşamak bizim de hakkımız.
Tabii AVM, tüketim çılgınlığından söz etmiyorum.
Kim ki sanat, estetik tutkunudur...
O benim makbûlumdur.
Konuş be arkadaş, dinlediğin iki müziği...
Söz et tiyatrodan sergiden...
Yoksa SUS!
Face denen âlemde hava atma...
Başkalarına ait yüce duyguları paylaşma...
Beynin çalışıyorsa sana ait bir şeylerin olsun!

Lütfen kusuruma bakmayınız...
Bugünlerde Cumhuriyet, Bayrak rüzgârları esiyor...
Onlarca da mesaj yağıyor...
Aslında mesele insanlık meselesi...
O da yüreğimizde, bilincimizde...
Ah ucuzluktan, hamasetten bir kurtulabilsek...
Bilmem anlatabildim mi?

Hiç yorum yok: