bir şair vardı, öğretmen

26 Aralık 2015

Altta kalanın canı çıksın!

Macit CÜNÜNOĞLU










Neyin nesidir, kimdir tanımam.
Kürsüde konuşan Nuri Pakdil'miş...
Necip Fazıl ödülünü almış.
Vatana millete hayırlı olsun!
Yalnız yaptığı konuşma dikkatimi çekti...
Gelin birlikte göz atalım:

"Hepinizi anti emperyalist, anti kapitalist, anti sosyalist,
anti nazizst, en önemlisi de Türkiye özeline ait olmak üzere
anti firavunist bilinçle selamlıyorum.
Ne mutlu, ezeli ebedi ulu önderimiz Hz. Muhammed'in
şefaatçisi olanlara.
Şimdi bir slogan atacağım. Çok yoğun bir alkış bekliyorum.
Sloganım şudur: Ne mutlu müslümanım diyene!"

Ricası kırılmıyor tabii, başta Sultanımız olmak üzere salondaki
zevat ayakta alkışlıyor.
Bendeniz de televizyon başında orta oyunu, tiyatro niyetine
keyifle izliyorum.
Çünkü adamdaki bilinç derya deniz!
Hem anti emperyalist...
Hem anti kapitalist...
Hem anti nazizst...
Hem anti sosyalist...
Hem anti firavunist...
Özetle full-aksesuar!
Üstelik "Ne mutlu müslümanım" diyecek kadar dindar.
Kıskandım valla, hiçbir zaman bu özelliklerin tamamını taşımadım.
Hâlâ anti kapitalist, anti faşistim ama işin işine inanç meselesi girince,
rölans...

Evet, ülkemizi yöneten zihniyetin özeti:
"Ne mutlu müslümanım diyene"...
Gerisi fasa fiso, hele de anti kapitalist olmak...
Siz kim kapitalizme karşı durmak kim...
Ayrıca servet düşmanı mısınız?
Gülerler adama, hem de kıçıyla!
Ayrıca Sultanımızın başında olduğu sistemin adı: Kapitalizm...
Diğer bir deyişle "serbest piyasa ekonomisi"...
Yani rekabetçi düzen...
Çalmak, çırpmak mübâh, doğruyu söylemek haram...
Yoksa Silivri Toplama Kampı niye dolup taşsın.
Yüzlerce günâhsız içerde yatıyor...
Kimsenin umurunda değil...
Altta kalanın canı çıksın!

Hiç yorum yok: