bir şair vardı, öğretmen

15 Ağustos 2014

Macit CÜNÜNOĞLU
15/08/2014 10:09

  Siyasetin dayanılmaz incelikleri!

A+
A-
Ben demiyorum Einstein diyor:
“Hep aynı hatayı yapıp farklı sonuç beklemek aptallıktır.”
Kaçıncı, sayılarını unuttum, gerçekten kaçıncı?
Kimden söz ettiğim anlaşılmıştır…
CHP’den, satsan satamadığımız atsan atamadığımız partiden.
Şimdi de Muharrem İnce…
Mizah yeteneği gelişmiş, sosyal medyada paylaşım rekorları kıran Yalova fatihi!
“Arkamda Deniz Baykal var” diyor.
“Hay senin arkana” da diyemiyorsunuz…
Niyet ciddi, illâ genel başkan olacak!

Olsun, madem memlekette demokrasi var…
Hele hele de CHP Kurultayı, tabanın gerçek manada söz ve karar sahibi
olduğu en yüce organ(!)
Çıksın kürsüye, aslanlar gibi eleştirilerini getirip görüşlerini sergilesin…
Bütün mesele delegeyi ikna etmek…
Başarırsa ne âlâ, bir de boyunun ölçüsünü alırsa?
İşte o zaman kuyruk kopar, can çekişme süreci başlar…
Piyasada teselli edecek ne deniz kalır ne okyanus…
Veda vaktidir…
Acı bir gülümsemeyle İnce’yi de sonsuzluğa uğurlarız!

Baykal’a da yeri gelmişken bir çift lâf söylemek lâzım…
Onca olay yaşanıp belgelenmişken…
Üstelik mahrem boyutta, saha çalışması yaparken…
İnsan susar, nedamet getirir…
Ne bileyim ben, çekilir köşesine; torun torbaya karışır, gider Akdeniz’in
serin sularına yorgun bedenini teslim eder…
Ne mümkün, can çıkar huy çıkmaz tezini doğrularcasına demir attı CHP’ye…
Ara dönemleri saymazsak tam 41 (kırk bir) yıldır…
Tamam Usta, kırk bir kere maşallah…
Kusura bakma ama yine de el insaf!
Bu yaralı hâlinle ne istedin Muharrem’den?
Manili, şiirli, kafiyeli bir güzel şahsiyet…
Parlamentoyu onunla izlemek keyifli, partinin hafif meşrebi…
Zaten bir Kamer bir o…
Azcık moral, bir lokma umut…
Biz CHP fanlarına bu kadarcık insanî değeri çok mu gördün…
Ve hiç acımadan inceden inceye sürdün piyasaya?

Ne hırs, ne enerji…
Neredeyse torunumun çocukları olacak…
Hâlâ sen!
Arkadaş senin metalin hiç yorulmaz mı?
Biliyorum, dimağın tanrı vergisi daima genç…
Geçenlerde Ali Topuz’la karşılaştım (yazmıştım), 1932 doğumlu…
Aynı ihtirası onda da gördüm…
Ne nesilmiş be…
CHP’yi paspas yapıp bencil egolarınızı tatmin etmek varlık nedeniniz…
İnsana “yok artık, daha neler?” dedirttiriyorsunuz…
Bir avuç seçmen, yüzde 25’lerde gezen oylar…
Genel Sekreterlik koltuğunda kara çarşaf sevdalısı muhterem…
Ayıp oluyor valla…
Size bu kadar oy çok bile, Baykal zihniyetinden parti temizlenmediği sürece!

Hiç yorum yok: