bir şair vardı, öğretmen

08 Ağustos 2011

Uzaklardaki Dosttan Mektup Var...



"Uzaktaki Dost sesleniyor
 barış dilekleriyle,
"Shalom" seslenişiyle..."


Vallahi “PES”...
Hiç vazgeçmiyorsun değil mi dostum?
Benim gibisin. Kaybetmek yok, yazmaz bizlerin kitabında.
Ders alır, yeniden başlarız.
Geriye bakmadan, yılmadan, bıkıp usanmadan...
Hiç bir şey döndüremez bizleri yolumuzdan.

Gururlandım... Hayırlı olsun...
Kaytaracağımı düşünüyorsan aldanırsın!
Altın tabak içinde sunulan böylesi bir fırsatı kaçırır mıyım?
Ancak haddimi de bilirim...
Bundan sonra işim; kavalı elime alıp fareli köyleri bir bir ziyaret olacak gibi...
Senin gibi bir stratejist ve idealiste başarılar dilerim.

Sayende cehalet bir kez daha mağlup oldu.
Hiçbir şey öğrenememiş, bu eksikliği için utanma duygusu yaşamayan, ve öğrenmediği için yaşlılığında da öğretecek bir şeyi olmayanlara elbet yazacak çok şeylerimiz olacaktır...
Hem de senin dediğin gibi insani değerleri ıskalamadan.

Yeni, yepyeni ufuklara yılmadan yorulmadan yolun açık olsun değerli ve kadim dostum...
İnsan olma özelliğini bir kez daha ispatladığın için sağol, varol...
İyi ki varsın... Sevgi ve dostluk dileklerimle… (Shalom)

Shlomo HAYİM


Not:
"Sonsuzluğa yazılardan" sonsuz dostluklara, değerli S.Hayim'e
binlerce kez yürekten selâm olsun. Bizden de barış, barış, shalom.
M.C.

1 yorum:

sonsuzluğa yazılar dedi ki...

Değerli Dostum Hayim,
İletini heyecan ve sevinçle paylaşmak istedim.
Ancak yazında hak edilmeyen çok fazla övgü var...
Utancımdan yüzümün kızardığını söyleyeyim, sen anla!
Belki çok şey, dil diş bilmiyorum, teknoloji bile bana yabancı...
En azından hiçbir şey bilmediğimi biliyorum.
Bu da az bir şey mi?
Tekrar sevgiyle, dostlukla selâmlarım.