bir şair vardı, öğretmen

26 Temmuz 2014

Macit CÜNÜNOĞLU
26/07/2014 09:43

                     CHP'ye...

A+
A-

Hükümetin kamuoyuna açılan ıslak penceresi Bülent Arınç diyor ki,
“Hizmet hareketi için fedakârlıklar yaptık.”
“Yurtlarına, okullarına arsalar tahsis edip destekledik, olimpiyat düzenlemelerine
yardımcı olduk, kısaca devletin her türlü imkânını seferber ettik.”

NTV’nin gülü Oğuz Tayyipsever’in konuğuydu…
Cımbızla toplanmış sinir dokusuyla lokum gibi soruları tek tek cevapladı…
Cemaatle flörtlerini, evliliklerini, balaylarını, çoluk çocuğa karışmalarını…
Ne zaman ki 17 Aralık patladı, öküz öldü ortaklık bitti!
Gerisi de bilinen hikâye…

Ben de diyorum ki, “sevgili CHP, neredesin?”
Bakıyorum; anında taraf oldular, hatta AKP’nin boşalttığı koltuğa oturdular…
Şaşırdım kaldım, cemaatle evlenmeye ne kadar da teşneymişler!
Ayrıca bu acele niye?
Biliyorum, çiçeği burnunda genel sekreteriniz Gürsel Tekin’in evvel ezel
Hoca efendiyle muhabbeti sıkıdır…
Ve dostluk çorbasında tuzu bulunan epeyce milletvekiliniz vardır…
Yine de ağırına gidiyor insanın…
Bu da mı başımıza gelecekti?

Kusura bakmayım ama son çıkışlarınızla resmen cemaatçi hüviyete büründünüz…
Anlıyorum, Ekmelettin İhsanoğlu bir çaresizliğin ürünüydü…
Ki sabah akşam telefonuma mesaj yağıyor…
Sağ olsunlar, adayımız dini vecibeleri hatırlatmaktan geri durmuyor…
Sayesinde mesafeli durduğumuz muhafazakârlığa bir adım daha yaklaşır olduk!
Olsun; değişim değişim, ilerleme ilerlemedir…
Yeter ki hareket olsun!

Fakat gönül isterdi ki fırsat bu fırsat, cemaatin ipliğini pazarlayın…
Emin olun yakışırdı CHP’ye, M. Kemal’in kutsal emaneti partiye…
Topyekûn çıkacaktınız ortaya…
Yaradana sığınıp çakacaktınız Pensilvanya’ya…
Cepheden saldıracaktınız yandaşlarına, ortaklarına!

Merak etmeyin, oy moy kaybetmezdiniz…
Zaten ne oyunuz var ki?
Deyin ki yüzde 25…
Onun da hakkını veremeyip cemaatçilik, tarikatçılık uğruna heder ettiniz…
Kusura bakmayın ama…
Sizden her numara olur, sosyal demokrat olmaz…
Son kararımdır…
Oyum Ekmel’e, gönlüm özgürlüğe…

Yalnız giderayak bir ricam olacak…
İki de bir meydanlara çıkıp…
Sivas, Madımak falan demeyiniz…
Yolunuz ateştir, cehennemdir…
Barışın, güzelliğin, iyiliğin karanlık düşünceden çıktığı görülmemiştir!

Hiç yorum yok: