bir şair vardı, öğretmen

12 Temmuz 2014

Vizyon Şov!

Macit CÜNÜNOĞLU
12/07/2014 10:33

                          




Sözü nereye vardıracağım başlıktan anlaşılmıştır…
Ki bendeniz zarif kişiliğimle gerçek bir sanat sevdalısıyım!
İşte bu duygular içinde Sultanımızın Vizyon Şov’unu heyecanla izledim.
Kimler yoktu ki toplantıda; hepsi birer mücevher, kendi alanlarında yıldız…
Emin olun, çok mutlu oldum çoook!
Hele hele de Bülent Ersoy’u görmek, bir an da kendimi yarım hacı hissettim!

Hani derler ya, “söyle arkadaşını…”
Aynen öyle, “söyle sanatçını bana, kim olduğunu söyleyeyim sana.”
Dile kolay, bir Şafak Sezer bir Şahan Gökbakar kolay yetişmiyor…
Ayrıca İsmail YK (Kod adı), Tolgahan Sayışman ve yüksek huzurlarınızda Berksan…
Sahi, kim bunlar?
Ortak noktaları hepsi birer Recep Tayyip Erdoğan hayranı!
Orhan Baba’yı anladık, akîller kumpanyasının neferi…
Nükhet, Zerrin, Mustafa, Hande popun zirvedeki isimleri…
Vallahi çok derinden üzülüyorum çok; aralarında “ben niye yokum?”

İzzet, Emre, Kutsi, Alişan da varmış, zaten onları dinlemem…
Fakat sportif idollerim Rıdvan, Tanju, Hidayet…
Kızdım, ayol insan giderken bir haber verir…
Ben de katılırdım şöhretler kervanına!

Yine de Yıldırım Demirören, Ünal Aysan, Fikret Orman kardeşlerimin
katılımına cidden çok sevindim…
Çünkü “futbol” bu toplumun dini imanı…
Kucaklıyorlar halkımızı, bilhassa aristokrat Galatasaraylılar AKP potasında
harmanlanıp sürüye katılıyorlar…
Çok merak ediyorum, burnundan kıl aldırmayan eniştem ne yapacak?
Adam halis Beyaz Türk, Fazıl Say dinler, bin yıldır Cumhuriyet okur…
GS Yüksek Divan Kurulu üyesidir…
Kulüp başkanı vizyon toplantısında fink atarken kim bilir neler hissedecek?

Ancak bir kez daha Aziz Yıldırım abimin asîl tavrına hayran oldum…
Aslanım, devrimcim, umudum benim…
Metris zindanlarında boş yere yatmamış…
Anlamış Hanya’yı Konya’yı…
Dik adam vesselâm, geleceğin Fidel’i CHE’si…
Yıkıp geçecek bu pis düzeni!

Evet, Vizyon Şov meraklısına mesaj niteliğinde…
Bir anlamda yüzde ellinin röntgeni yansıyor hayat sahnesine…
Kimler yok ki içinde?
Kalemi satılmış yazar-çizer takımı…
Ruhu kiraya verilmiş akademik kadrolar…
Sanatçı müsveddesi soytarılar…
Ve bir dönem yıldızı parlayan sporcu artıkları…
Koşun koşun toplantıya, mama var…
Nasiplenin, hissenize düşeni almakta gecikmeyin…
Çünkü bu düzen ilelebet payidar kalacak…
Sizler gibi toplumsal önderler var olduğu sürece de:
Gün gelecek, siyasetçiye gerek kalmayacak…
Ve alay edercesine şarkılarının en kralını patlatacak Orhan Baba:
“Bir teselli ver…”

Öyleyse:
“Batsın bu dünya!”

Hiç yorum yok: