bir şair vardı, öğretmen

23 Aralık 2017

Bir Gün



Bu fotoğraf için ömrümü verdim.
Oğlum ve kızım.
Evet, rakı içiyoruz.
Doya doya, kana kana.
Özel bir gün değil, sıradan mı sıradan.
Bizim gibi.
Beraber büyüdük, beraber yaşlandık.
Çağdaş kırk altıyı, Sıla kırk üçü gördü.
Bense; kim bilir?
Bana göre yüzyıllar, bazılarına göre genç mi genç.
Yine de fena geçmedi yıllar.
Annemizi kaybettik bin dokuz yüz seksen ikide...
On iki Eylül koşullarıydı...
Kırıktı kolumuz kanadımız.
Sardık sarmaladık yaralarımızı...
Dik durmayı başardık her şeye rağmen.

Her buluşmamızda ağlar yüreğim...
Geçmişin renkleri dökülür sayfa sayfa.
Karanlıkla aydınlık sarmaş dolaş....
Ey hayat!..
Nedir benden istediğin?

Çok özlüyorum dünü...
Elimde kadehim...
Sol yanımda oğlum ve kızım...
Yarınlara umutla bakıyorum.

Evet, duygusal bir varlığım.
Hâlimden hiç şikâyet etmedim.
Ancak evlâtlarımla birlikte olunca...
Coşuyorum sessizce...
Heyecanımı yalnızlığımla yaşıyorum.

Macit CÜNÜNOĞLU
TC Annecim Ozturk Çok duygu yüklü!! Sevgi dolu evlatlar ve şefkat dolu bir baba!! Ne Mutlu size!!
Yönet


Yanıtla15s
Saliha Sert Mutluluğun resmi .Harikasınız.😚
Yönet


Yanıtla14s
Nurullah Toptaş Hoş gelmiş, gözün aydın.
Yönet


Yanıtla14s
Günay Diren çok güzel torunlarda olsaydı resimde şahane olurdu selamlar
Yönet


Yanıtla14s
Ali Cem Yıl YARASIN ....NE MUTLU ..KUCAKLARIM ....SELAM VE SEVGİLER
Yönet


Yanıtla14s
Aliye Çoban Değerli arkadaşım yavrularını allah bağışlasın çok duygusal bir baba ve değerli bir yazar sın.yüreğine kalemine sağlık.
Yönet


Yanıtla14s
Yusuf Ziya Özalp Sevdiklerinizle beraber nice senelere macit abi
Yönet


Yanıtla13s
Nurten Aydinalp Omrunuzu verdiginize degen Iki mukemmel insan.Ne kadar gurur duysaniz hakkiniz.Allah beraberliginizi daim etsin.Saglik ve mutluluklarla dolu uzun yillara ulastirsin.
Yönet


Yanıtla12s
Hale Anafarta Birlikteliğiniz daim olsun
Yönet


Yanıtla2s
Gulhan Karademir · Ferda Ocak ve 3 diğer kişi ile arkadaş
Sizleri güzel görmek ne güzel mutlulugunuz daim olsun sevgiler

Yönet


Yanıtla1s

Ali Rıza Gözüyılmaz ne mutlu sizlere mutluluk bu işte
Mustafa Kımıl şifa olsun, nice yıllara; sağlıkla...
Yönet


Yanıtla1g
Aynur Tekman Bu güzel birlikteliğinizin nice uzun yıllarca devam etmesi dileğiyle, mutlu yıllar.🎄

Hiç yorum yok: