bir şair vardı, öğretmen

20 Eylül 2017

Nazlı!

Macit CÜNÜNOĞLU

Nazlı Ilıcak'ı sevmem.
Demokrat Partili bakanın kızıdır.
Kemal Ilıcak'tan dolayı yengemizdir.
Bir dönem Tercüman gazetesi başyazarıdır.
İşi gücü solcularla uğraşmaktı.
Ancak hapis yatmasına gönlüm elvermiyor.
Nedenine gelince; kıyamam...
Çünkü insanım.

Mahpusluğu hak etti mi?
Hem de fazlasıyla.
Nagehan'la ağız birliği edip iktidar yalakalığı yaptılar...
Bu da yetmezmiş gibi O adamı asrın lideri ilân ettiler.
Ahmet'te öyle (Altan)...
Onlara göre Feto da devrimciydi, Tayyip de...
Tanrı taksiratlarını affetsin.

Lâkin köprülerin altından çok sular geçti...
Ne Tercüman kaldı ne Taraf.
Biz bizeyiz.
Etrafımız dört duvar.
Ulaş'ın bedeninde yüzlerce kurşun...
Denizlerin boynunda ilmek...
Türkiye kurtulur mu sandın Nazlı?

Aslında bugünleri gördük...
Yurtseverdik, halkımız için hayatımızı yok saydık.
Ya sen?
"İlksen" paralarıyla mutlu oldun mu?
Eğitim emekçisinin alın teri.
Ne demişti liderin: "Verdiysem ben verdim!"
Takdiri ilahiye inanmam ama...
Düştün zalimin kucağına...
Tez zamanda allah kurtarsın canım benim...
Seni seviyorum kardeşim(!)

Hiç yorum yok: