24 Ağustos 2012




Metin Kurt

Futbol emekçisiydi “Sol açık”…
İşini iyi yapan.
Davası insancıldı…
Düşüncesi soldan.

Galatasaraylıydı…
Henüz keşfedilmemişti Pensilvanyalı…
Ahlâklar düzgün, ruhlar amatör, renkler üstün.

Işıktı güneşti Metin…
Duruşu sağlam, idealleri yüce.
İlk kez ofsayta düştü kalbi...

Dayanamadı rezil dünyaya…
Güle güle onurlu İNSAN.

 
 

Hiç yorum yok:

ELEM DOLU HATIRALAR

ELEM DOLU HATIRALAR Bugün pazar…  Elimde kadehim, meyhane şarkıları dinliyorum.  Akşamın içindeyim; gönlüm ise çoktan Amasya...