bir şair vardı, öğretmen

17 Ekim 2015

Masal dünyasından...

Macit CÜNÜNOĞLU

 

 
 
Ankara katliâmının üzerinden bir hafta geçti...
Acılar dorukta, gözyaşları sel...
Canım Türkiyem seçime gidiyor.
Açık söyleyeyim kim kazanmış kim kaybetmiş...
Artık umurumda değil.
Çünkü ülkemden istifa ettim.
Zaten uzun zamandır başka bir dünyada yaşıyorum.
Cennet gibi bir yer...
İyi müzikler, kaliteli gönül dostları ve sanatın her türlüsü...
Resimlere bakmaya doyamazsınız...
Hele bale gösterileri, tek kelimeyle hârika...
Şekspir de bizimle...
En güzel eserlerini sahneliyor...
Tolstoy yanıbaşımda, galiba âşık olmuş...
Hayatında yeni Anna Karaninalar var.
Bulutlar, martılar derken güneşe yakın yaşıyorum.

Memleketim arsızların, yüzsüzlerin idaresinde kalsın.
Yüz kûsur vatandaşım parçalanarak ölüyor...
Hem de göstere göstere göstere...
Hükümette tık yok!
Bir de meydanın adını "demokrasi" diye değiştirmişler...
Breh, breh; barıştan korkan cüceler!
İnanın; dayanamıyor, kahroluyorum.
Hangi partiye oy verirseniz verin...
Arada sırada bizim oralara uğrayın.
Elbette Kevser ırmakları, huriler yok...
Yalnızca sanat ile insanlık var.
Göreceksiniz; asla pişman olmayacaksınız.
Bol oksijen, dalından misket elmaları...
Tam kıvamında İstanbul ayvaları...
Ankara kavununun mevsimidir...
Peyniri de siz getirin!

Az da olsa yaşanacak bir ömrümüz var...
İyi yaşamanın çarelerini bulup kaliteli hayattan vazgeçmemeli...
Yoksa siyasetin kör kuyularına düşersiniz...
Çamur deryası, âdeta bataklık...
İçinde saray soytarıları, ibişler...
Kibir, azamet gırla...
Aman ha, uzak durun.

Bu aralar new age müziklere takılıyorum...
Ruhuma iyi geliyor.
İçinde felsefe, aşk, romantizm ne ararsanız var...
Yeter ki anlamaya çalışın...
Daha doğrusu yaşayın...
İşte hayat o zaman keyifli...
Daha dün okudum, ülkemizde on bin Cihatçı varmış...
Semaya yükselen tekbir seslerinden belli...
Acaba başlarında kim var?
Bana ne, ayrıca halk anlamadıktan sonra bilsem n'olacak...
O nedenle müsaadenizle...
Birazdan Carmen'le randevum var...
Çingenem benim; kelebeğim, aşk çiçeğim...
Yaşasın HAYAT!

Hiç yorum yok: