bir şair vardı, öğretmen

12 Mart 2015

Neylersiniz?

Macit CÜNÜNOĞLU
12/03/2015 08:06

 

A+
A-
Birgün gazetesi sayesinde yeni duydum...
Dün manşet yapmışlar...
Adı: Öğ-Der...
Açılımı: Şuurlu Öğretmenler Derneği...
Belli ki taze kuruluş...
Web sayfalarına, Face âlemine baktım...
Müthiş...
Hele niyet ve tespitleri...
Sizi bilmem ama ben höstle karışık “öğğğ” dedim!
Adamlar resmen cihat açmışlar...
Referansları Kur’an...
Arkalarında Millî Eğitim...
Saldırıyorlar...
Hedefte okullar, genç beyinler...
Maksat IŞİD’e malzeme yetişsin!

Hani Onuncu Yıl Marşımız vardı...
“On yılda on beş milyon genç yarattık” türünden...
Pek bir hevesliyizdir söylemeye...
Hâlbuki buram buram ırkçılık kokar...
Nazizmin Anadolu versiyonu...
“Tarihten önce vardık, tarihten sonra da var olacağız”...
Bir çuval yalan, bir çuval hamaset...
Tam Çamlıbel, Çağlar işi!

Ya şimdi?
Ulus devlet yaratıcılarının beceremediği tek tipçiliği
şeriatçı tosuncuklar ele almışlar...
Saraydan aldıkları icazetle şeriatçı nesiller yetiştirecekler...
Daha şimdiden de epeyce yol kat etmişler...
Başta İstanbul Millî Eğitim Müdürlüğü...
“Yürü kulum” demiş!

Demek ki bu ülkede demokrasi, özgürlük mücadelesi hikâye...
Asl’olan tehlike; gericilik, yobazlık...
Hem de devlet eliyle...
Kurban; çocuklarımız, torunlarımız...
Adamların niyetleri bozuk, gözleri kara...
İllâki “on yılda on beş milyon molla yaratacaklar her yaştan!”
Ondan sonra gelsin 2023...
Cumhuriyetimizin yüzüncü yılı...
Ahı gitmiş Tayyip kalmış...
Oh ne âlâ...
“Yazık, çok yazık” demeyle de bir yere varılmıyor...
İşte sandık, 7 Haziran’da...
Samimiyetle sorarım; “oyunuzun adresi belli mi?”...
Yoksa cevabınız ağız dolusu küfür mü?
Öyleyse bendensiniz...
Bir de Vatan var, başında Doğu ile Okuyan...
Burnu b.ktan çıkmayan...
Hey canım halkım, sensin bu durumu yaratan...
Neylersiniz?

Hiç yorum yok: