bir şair vardı, öğretmen

23 Ekim 2013

Macit CÜNÜNOĞLU
23/10/2013 18:45

Umudumuz Cüppeli!

A+
A-
Cüppeli Hoca’yı giderek daha fazla sevmeye başladım.
Sağolsun Haber-Türk’e…
Hani şu DSP’nin iki numarası Hüsamettin Özkan beyefendinin
damadına ait televizyon!
Bayram münasebetiyle olsa gerek, iki gün üst üste (sonuncusu tekrar)
Hoca’nın değerli görüşlerini yayınladılar…
Vatandaş olarak bizler de zevkle izledik, feyz aldık(!)

Yalnız Hüsamettin Bey deyince aklıma rahmetli Ecevit ile DSP geldi.
Sahi neydi o devirler?
Yıl bin dokuz yüz doksan dokuz…
Yirminci yüzyılın sonu...
Ecevit hasta, lâkin başbakan…
Ülkeyi yöneten Hüsamettin Özkan!
Derviş ekonominin başına transfer edilmiş…
Baykal’ın partisi parlamento dışı…
Kriz, kaos, belirsizlik…
Kısaca hâl ve gidiş kötü!

Sisli havayı seven politik kurt boş durur mu?
Cem-Derviş ikilisini kafaya alarak çıktı siyasî arenaya…
Partisinin adı: YTP (Yeni Türkiye Partisi)
Tabii ki sonuç hüsran!

Elbette üzüldüm, bir de empati yaptım…
Haddimi aşarak kendimi Ecevit’in yerine koydum…
Hani derler ya: “Besle Brütüs’ü dön sırtını!”…
Karıncaezmez’e de acıdım, yerli malı haine de!

Neyse, dönersek başa…
Değerli Hoca’yı bizlerle buluşturduğu için Ciner’in televizyonuna binlerce teşekkür!
Hoca samimi, tramvaydan falan seslenmiyor…
Direkt cepheden, damardan, şeriat penceresinden!
Rol yapmıyor, inancı doğrultusunda takır takır konuşuyor.

Politikayla da işi yok, aylık geliri 80 bin lira (eski parayla seksen milyar)…
İyi para, en az dört milletvekilininkine eşit.
Ben de diyorum ki, kılık kıyafet yönetmenliği hazır değişmişken…
Sevgili hocamızı parlamentoya itelesek mi?

Valla yakışır, en azından çalıp çırpmaz…
Üstelik halkımızın ufukları açılır!
Ne dersiniz, ülkemizin sahtekârlardan kurtulması için bu proje desteklenmez mi?

Hiç yorum yok: