bir şair vardı, öğretmen

19 Temmuz 2016

Kolay gelsin TÜRKİYE!

Kızımla sohbet ediyorum...
İki yavrusu var...
Hem demlenip hem yarınları konuşuyoruz.
İnanın; ilk kez O'nu bu denli mutsuz, karamsar gördüm.
Ülkeyi terk etmek istiyor.
Olanı biteni gördükçe "dayanamıyorum arık Baba" diye haykırıyor.
Ben ki nice darbelere, soruşturmalara, işkencelere, mapusluklara şahit olmuşum...
Yine de çaresizce düşünüyorum...
Hak vermemek elde değil.
Ülke ülke olmaktan çıkıp cehennem çukuruna dönüştü!
Sorumlusu malûm...
Tuzakçı, kurnaz, aşağılık zihniyet!
Çünkü niyet kötü.
Ne demokrasi tanıyor, ne evrensel hukuk.
Varsa yoksa İslâm temelli düzen...
"Başına yıkılır diyeceğim" ama zor.
Asıl darbe şimdi başlıyor; emin olun.
Üç beş aptalın sebep olduğu karanlık rejimin yolları iyice açıldı...
Artık geri dönüşümsüz tehlikeli labirentlerdeyiz...
Ülkenin bölünüp, parçalanması ne kelime...
Kanlı bir iç savaşa doğru hızla yol alıyoruz.
Adını da ben koyayım: Yeni Türkiye...
Senaryo: O...
Reji: O...
Velhasılı kelâm...
Ülkemizin başına ne gelirse sorumlusu: O...
"O" çocuğuna mahkûmuz artık...
Kolay gelsin TÜRKİYE!





Hiç yorum yok: