bir şair vardı, öğretmen

07 Mayıs 2017

Anılar

"Gazetemen" adlı site kapandı.
Ben de uzun yıllar diğer dostlarımla beraber
bir köşesinde yer almıştım.
Kimler gelip geçti; çoğu sosyal demokrat.
Fatin ile Kazdağlı hariç.
İlki sitenin patronu, ikincisi eski Maocu.
Şimdilerde "Kanal A"da yatıp kalkıyorlar.
İşleri güçleri RTE'ye güzellemeler yapmak!
Belki de haklılar; ne de olsa ekmek parası!

İnternet dünyası enteresan.
Hiç karşılaşmadığınız insanlarla dost oluyorsunuz.
Örneğin Zühal Nakay ile Canan Yılmaz Ekinci.
Ne yüzlerini gördüm, ne de çay içtim.
Lâkin yazılarıyla içimi ısıttılar.
Can arkadaşlarım benim.

Öylesine özlüyorum ki...
"Her gün taze bir başlangıçtır" logosuyla çıkardı "Tercüman"...
Gazeteyi sevmezdim ama bu slogan lezzetliydi.
Köşe komşularım da öyle...
Her sabah yazılarını heyecanla beklerdim.
Özellikle Zühal Hanım'ın İslâmiyet üzerine fetvalarını.
Zorla dinden demokrasi, eşitlik çıkartmaya çalışırdı.
Olmaz, ama neyse.

Selâm olsun o günlere, yazı kardeşliğine.
İyi ki komşularım oldular...
Sevgiyle, dostlukla kucaklıyorum her ikisini de...
Yetmiş yaşına dayanmış bir ihtiyar olarak!

m.C.






Hiç yorum yok: